søndag 10. juni 2007

Solvarme platting-prosjekt..

Det har vært sommer her på soltoppen i helga. Sol fra klar himmel, nesten vindstille og en 25-27 grader, tipper jeg.
Like før helga kjøpte jeg badebasseng, som dessverre viste seg å være et mandagsprodukt. Det manglet deler til stigen. DVDen med instruksjoner var visst blank, men det fant jeg på nettet. Bortsett fra at jeg ikke fikk åpne den engelske versjonen, så jeg måtte klare meg med den italienske. Så var bassenge montert, og begynte å fylle det opp med iskaldt vann... Hva er det eneste som kan gå galt nå? Jo det er selvfølgelig et lite hull i bunnen, som ikke skal være der... Å så jeg som har prøvd å være sååå forsiktig :-( Men fikk nå kjølt oss ned litt... :-)
Plattingen ja... Ikke de store endringene. Det meste av hekken mot trappa ble kuttet (igjen) til ca halv-meters høyde. Knekter til blomsterkasse er skrudd opp, og støttehylla under er malt ett strøk. Håper å få malt et strøk til, og at det hele blir montert til neste helg. Vi har ihvertfall kost oss med grillmat og jordbær med fløte i løpet av de solvarme timene som har passert nå i helga... Sommermat i sommervarmen. Det er deilig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har et plaskebasseng på terrassen vår også som dere kan komme å bruke en gang dere er på våre kanter...

Anne Liv