torsdag 14. juni 2007

Det er jammen fordeler med å kjøpe brukt vogn!

Jeg har i dag nesten fått montert den nye vogna, som lille Joker skal bruke når vi skal på tur ut. Tror jeg er tålig i mål, men har noen knapper og stropper som jeg ikke finner utav. Er heller ikke veldig imponert over bruksanvisningen, så jeg strevde litt. Jada Jada, har en god stund igjen, men vi kjøpte den i mars, så jeg har jo vært ganske tålmodig...

Fordeler med brukt vogn er: selvfølgelig prisen. (selv om vi var heldig og fikk fjorårets modell for samme pris som brukte vogner som er fra i fjor eller året før. Men mest av alt, Å FÅ DEN FERDIG MONTERT!

Er ihvertfall nesten klar, og vognteppe ble kjempefint i, synes jeg. Det er da noe? :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, alt så veldig flott ut! Håper du finner ut av de siste stroppene og knappene...
Anne Liv

Anonym sa...

Så koselig vogn og flott teppe!! Skal si du står på og får til masse fint!
Moro å lese siden din!

Stor klem