tirsdag 19. juni 2007

Æsj, æsj og dobbelt æsj. Jeg skulle jo bare...

Har endelig, etter VELDIG lang tid, fått opp gardinstang på soverommet. Fant noen fine gardiner like før helga, men de var 210cm og dermed litt for lange. Så jeg skulle bare.... legge de opp litt. Har brodert litt på vognposen og sydd flagg i helga, men når jeg skulle sy litt i dag ville maskinen ikke ta med undertråden. Ringte til Husqvarna i byen, og fikk beskjed om hva jeg kunne gjøre og hva jeg kunne se etter. Det var en tidsforskyvning av noe slag, så i morgen må jeg ta maskinen inn til byen. Håper det ikke tar lang tid å fikse på. Ville prøve å sydd ferdig vognposen også, før ferien tok ordentlig til.... Så kjedelig... :-( Jeg skulle jo bare...

1 kommentar:

Anonym sa...

Det der hørtes veldig typisk ut. Håper maskinen lar seg ordne uten de store forsinkelsene og omkostningene. Lykke til

Anne Liv