onsdag 11. januar 2012

Småplukk blir til kosedag.

Skulle være flink og effektiv i dag, hadde jeg lovet meg selv. Så når ungene var ute av huset satte jeg i gang med å avpynte juletreet.

IMGP0481

 

Da det var gjort, fant jeg ut at Snuppå kunne trenge en PollyPocket-kommode til de pittesmå skoene, som hun til stadighet må lete etter. Etter litt flytting på fyrstikker, hadde jeg tre tomme esker. Tenkte at det holder vel til skoene. Hun har da ikke så mange par til dukkene.

Først limte jeg sammen eskene, så tok jeg et vanlig hvitt papir og limet rundt “klossen”. Litt pynt måtte jo også til, så en restestoffrems fra blusen, igjen, ble dekoren.

IMGP0475

IMGP0482IMGP0483

Kom også på at lillebror hadde bestillt og spurt flere ganger om flodhestskjorte etter at han så stoffet i går morges. Fant fram mønsteret (som var litt større enne jeg husket det til å være) og satte igang. Nå er skjorta klar til bruk.

IMGP0494

IMGP0492IMGP0493

Og i postkasse lå en hentelapp fra TextArt.

Gleder meg til å ta de i bruk. Knappene var en overraskelse. Gøy Gøy Gøy.

IMGP0484IMGP0485IMGP0486

Det var omtrent umulig å ta bilde av knappene, så derfor kommer det med og uten blits.

IMGP0487IMGP0488

 

Med andre ord, ikke så verst dag i dag.

1 kommentar:

Rudolfine sa...

Åååå, fornoen herlige stoffer du har kjøpt!
Tenker du får myef int ut av både stoff og knapper!