torsdag 8. september 2011

Om fb-status og lure seg selv. (evt tankens kraft?)

I går la jeg dette som status på Fb:

Har litt for mange må-ting som stenger for å gjøre vil-ting. Kjedelig. (kommer ikke gang med vil, selv om jeg kan.

Og etter å ha latt en tid passere, svarte jeg meg selv (og andre) dette:

Så nå har jeg omgjort en vil-ting til må, og er i gang. Veldig fornøyd med egen taktikk. :D

Denne tankerekken foregikk på omtrent dette viset:

Jeg VIL sy ----Lillebror MÅ ha ny genser og jeg MÅ få vekk litt stoffer fra syrommet for å kunne rydde ---- Jeg MÅ sy!

Jeg er veldig fornøyd med min egen taktikk her altså. Og snodig nok så hadde jeg jo da motivasjon i bøtter og spann til å begynne på en MÅ-ting. Ingenting er bedre enn det?
Fikk tegnet mønster på genser og klippet ut en. Denne er sydd sammen, men mangler halsribb og oppleggingen nede og på armene. Ble ikke ferdig for jeg satt så lenge for å komme i gang med det.

Ingen kommentarer: