lørdag 5. juni 2010

To av de siste antrekkene i bruk.

Vi er på vei til førpremiæren av skolestart(også kalt besøksdag ;-)). Vi stiller begge opp i hjemmesydd tøy. Tror ikke det var så mange andre som gjorde det samme, nei... ;-)


Snuppå i tunika og linbukser. Mamma i "60-tals klänning" (bomullsstoff)


Jeg trodde at vi som foreldre skulle være der sammen med barna våre hele tiden, men vi ble oppfordret til å gå. Jeg ville ikke gå før jeg hadde snakket med Snuppå. Svaret jeg fikk var "Mamma, bare gå. Jeg trenger å være litt i fred"



*sukk* Ja, så mye er det bruk for mammaen sin. (Er det da jeg skal virkelig prøve å nyte en veldig klengete, sutret og syk lillebor?)

2 kommentarer:

annesand sa...

Og vips, så er de store ;) Men mamman sin trenger de nok lenge enda.
Flinke sumamma. Nydelig snuppesett og skikkelig dritkul kjole. Flinka.

Anne Liv sa...

Stilige antrekk til begge to, ja.
De e flott at Snuppå klare seg uten mammaen på besøksdagen, og kanskje hadde du det slik mange mammaer før deg har hatt det; Det er litt sårt å være "til overs" i ungane sine liv...