mandag 21. juni 2010

Prøver meg som gartner.

Mens vi er på seiltur, blir det gjerne slik at vi koser oss. Prøvde å være flinke å kjøpe frukt, bær eller grønnsaker i stedet for sjokolade, chips og lignede godsaker. (siste dagen gikk jeg på en skikkelig smell da *kremt*) Blant annet kjøpte jeg en pose med veldig gode kirsebær (trodde det var moreller) og en kurv med fersken. Ombord hadde jeg ikke jord, så steinene ble lagt i plastglass med bomullspadder i en pose som fungerte som drivhus. Vel ankommet hjemme har nå steinene blitt lagt i små potter med jord. Om ting går som JEG vil, skal det altså bli 3 kirsebærtre og 2 ferskentre. Vi får bare vente med stort tålmod og se hva som skjer.
Forøvrig kan jeg fortelle om hortensiaen som jeg satte ut og som døde, likevel ikke var død. Den har kommet med grønne blader igjen. Så lenge det er liv, er det håp.

Ingen kommentarer: