søndag 26. august 2007

Oisann! Jaja...

Da var veska ferdig. Men som mitt overivrige jeg, har jeg klart å snu mønsteret på veska... Altså det gule i bunn skulle egentlig være det gule på toppen, og veska skulle være smalere oppe enn nede. Men den ble fin likevel, synes jeg. Tror den virker greit også :-) (Og haugen med restestoff som ligger minker bittelitt...) Det var fint med et så lite prosjekt. Jeg setter stor pris på å bli ferdig med en ting mens motivasjonen er på topp. Så var det så enkelt også. Trodde egentlig jeg kom til å knote å klø meg i hodet en del før veska var ferdig... JIPPI!!! Jeg fikk det jo til jo!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempesøt! Den ser litt stiv ut, sånn i positiv forstand. Er det stoffet som er sånn eller har du fylt m noe? Klem Tulla

Anonym sa...

Det stripete stoffet er litt stivt i seg selv, men ytre del har jeg "fôret" med "volumvliselin" og fôret har fått et lag med "myk vlieselin". Så den er ganske stødig ja...