tirsdag 21. august 2007

Dagen i går, og bittelitt i dag..

I går satt jeg i kjelleren og koste meg masse...Fikk endelig sydd sengetøy til den nye dyna og puta jeg lagde til dukkesenga til Anna Helene. Hadde litt flaks. Stoffet var et barnesengetøy fra IKEA, og det er som kjent litt ukurant til ikke-IKEA dyne og pute. Men dukkesengdyna passet akkurat i putevaret fra IKEA. Så da ble det bare putevar og madrassovertrekk/laken som måtte sys. Lakenet er en hel pose som er sammensydd, så det må sprettes før man kan bytte laken. Tenkte det kunne være greit for en tre-åring...

Fikk gjort litt på juleduken jeg har begynt på. Alle broderiene er ferdige, så da er det å sy sammen delene... , men burde vel strengt tatt heller sydd i knappene på dåpskjolen, sånn at det ble HELT ferdig... Skal få det gjort! Lover det!


Har i dag brukt masse masse penger.. Vel ikke helt. Pengene er fortsatt på min konto, enn så lenge. Har bestilt/kjøpt meg ny symaskin. Gleder meg til den kommer, om litt over en uke til... det blir gøy.. GLEDER MEG... Får håpe lille Joker har godt sovehjerte, så kan mamma sy, mens h*n ligger og sover ved siden av, i syrommet...

Ingen kommentarer: