tirsdag 22. mai 2007

Noe blir da ferdig...


To prosjekter til som er (nesten) ferdige.

Kjøreposen ble et samarbeidsprosjekt. Jeg hadde strikket selve fotposen, da det stoppet helt opp. Det føltes som om jeg hadde gjort noe galt. Så jeg spurte Anne Liv om hun kunne hjelpe å se på den, og kanskje se hvordan jeg skulle komme videre. Hun var så grei at hun strikket posen, hetta og ermene ferdig. TUSEN TAKK!! Så nå har jeg montert delene sammen og sydd i glidelås. Mangler å tvinne hvit snor til hetta og sy rundt åpningen hvor bilbeltet kan komme gjennom. Men jeg bør vel klare å bli ferdig med det før september :-)
Le-veggen hører til inn under "Prosjekt Platting". Der mangler jeg stengene. De er i grunnen ganske viktige, så jeg håper virkelig at de er i hus leeenge før september. Aller helst i morgen... men det blir nok ikke så lett. Kanskje er både le-vegg og blomsterkasser på plass før Juni, det hadde vært noe det...

Flere prosjekter er på gang, så jeg er uansett ikke arbeidsledig med det første...

1 kommentar:

Soltoppen sa...

Kjøreposen ble HELT ferdig i går kveld, etter at innlegget var skrevet.