lørdag 27. juli 2013

Trøbblete rosa eller bare trøbblete vatt?

Jeg har fått et vattert bobblestoff fra et helt annet år. Noen måtte jo dette kunne brukes til, tenkte jeg, og begynte å planlegge vest og broderier. Mulig det bare var tråden som laget trøbbel, for den røk på det grønne bomullsstoffet også. Jeg ender altså opp med broderi på eget stoff som sys på som merke, for jeg tror ikke det ville bli bra med et såpass stort og tett broderi på bobblestoffet.

Stor fare for at dette blir en UFO, for jeg mangler to farger til broderiet, så jeg kan ikke bli ferdig med dette nå. Kjipe greier.

Det beste er at når jeg ergret meg som mest over manglende farger, så spør snuppå på ni “Mamma, trenger du egentlig alle de sytrådene?”

Hva skal man si da?

2013-07-27 15.07.09

 

2013-07-27 15.44.33

EDIT: Den blåsvarte tråden trøbbler også litt. Jeg har tredd om maskinen, byttet nåler. Kan broderiet lage sånne utfordringer at tråden ryker?

Ingen kommentarer: