tirsdag 11. september 2012

Poncho i imitert pels.

Om ikke mange månedene til er det julebord. Jeg har en tendens til å havne på julebord i områder nord for polarsirkelen. Det er med andre ord ikke mye varme å håpe på. Kåpa tar mye plass i kofferten, så jeg håpet at en poncho ville gjøre samme nytte men ta mindre plass. Siden den ble i pels-stoff er jeg ikke helt sikker på det. Uansett, den er ferdig og klar til julebord, og jeg syntes den ble fin.

Mønster (26002) og stoff (pelsen) er fra Stoff og stil.

IMGP0945

4 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Den ble nyyydelig!!!
Tenker den ble dyr?? (for jeg fikk jaggu også lyst på... :P )

Soltoppen sa...

Tusen takk, HoMeHe. Dyr, ja litt kanskje.Stoffet kom vel på litt over 600 kr, men da kjøpte jeg 20 cm mer enn mønstere krevde.

kaoz sa...

Så fiin!

Anonym sa...

Utrolig flott - du blir nok festens fineste med den på!!!!!!

Anne