onsdag 10. mars 2010

1 av 4 er ferdig og kan brukes.

Har fire plagg som jeg har sydd, som er nesten ferdige. Det er egentlig bare å feste trådene igjen... Det er to tightser og to kjoler. Ene kjolen er klar for bruk nå (men ikke den tilhørende tightsen. Ribben står litt opp/ut, fordi jeg ikke strammet nok under påsying, men det ble litt kul effekt siden den er så åpen i halsen. Den er sommelig/vårlig i farge og motiv, synes jeg selv.

Framsiden + detaljen


Baksiden.


Mønsteret er fra Onion
(Memo til en annen gang
-Lengre ermer
-Se om jeg kan "snurpe" inn halsrundingen noe + stramme ribben en del (Anne, ikke at jeg tvilte på det du sa,men gadd ikke sprette..)
-sjekke mønsteret for evt skjevheter, eller er det bare jeg som ikke er nøye nok?)

2 kommentarer:

kaoz sa...

Herlig vår- og sommerkjole i friske farger. Stilige detaljer=)

Soltoppen sa...

Tusen takk. En kos til Kaoz sendes.