mandag 22. oktober 2012

Ikke diamanter, men kan pryde en jente på ball likebra.

 

Som mange vet, så liker jeg perler. Jeg koser meg med å sy på perler, en for en, for hånd på en kjole jeg jeg føle meg fin i. Kjolene skal enten lyse opp en hverdag eller være med på fest. Spille ingen rolle det, perler gjør meg glad.

Perlene jeg her viser bilde av og linker til er fra Panduro. De hører til julebordkjolen. De sølvfargede, som det ikke er bildet av, har jeg kjøpt på S&S

Disse perlene er det som pryder framstykket og ermene.

Rocailles Iriser.M.blå 2,7 mm

Mens disse, sammen med noen sølvfargede rocailles-perler, skal rundt halsen.

Perler fasett Sort iris. 3 mm

 

 

Gleder meg virkelig til å skinne litt i smug på julebordet med så mange fine perler på kjolen min.

1 kommentar:

Rudolfine sa...

Tenker du blir perlefin selv i den kjolen!