lørdag 31. mars 2012

Muffinslørdag.

Siste lørdag i mars, allerede. Tida går fort. Og i dag har jeg plukket flått av kinnet til lillebror, så det er definitivt vår.

Her i uka kom snuppå hjem fra skolen og var sint fordi vi ikke hadde hatt vafler, for det var jo vaffeldag dagen før. Jeg må innrømme at jeg aldri har hørt om vaffeldag før (men hørte på Attraksjoner med Linda Eide i går at det var et svensk fenomen for å feire Jomfru Maria bebudelsesdag---- >Vår frus dag ------>  Våffeldag )

 

I butikken kom jeg over denne eska fra Møllerens med grønne muffins (cupcakes med smørkrem)  og tenkte at de kan vi ha til lørdag. Første gang jeg har forsøkt å leke med sprutepose. Det var ikke så lett å få til uten trening. Men SØTE og gode, det ble de likevel.

Så det ble noe “muffins” med denne lørdagen her…

P3310107

P3310100P3310101

 

Men det ble en del krem og hjerter igjen. Stor fristelse for snuppå.

P3310096P3310097

Ingen kommentarer: