onsdag 22. februar 2012

God kosebukse i babycord.

Jeg trenger bukser, og i det siste har det vært vanskelig å finne bukser som jeg liker, og som passes uansett kveldsmat eller ikke. Men jeg har ei kosedongeribukse. Den er supergod. Dessverre begynner denne å bli slitt. Den er ikke utslitt ennå, men det er jo greit å tegne de av før de er så slitt?

Første bukse (for jeg tror jeg har lyst å lage flere) blir i lilla babycord fra TextArt. God, myk og deilig med lommer til mobilen og strikk(er) i livet og nede på beina.

IMGP0596

Dette bildet er mer riktig i fargen.

IMGP0599

 

Og slik ser lommene ut, før og etter montering. Tror jeg kan det nå, og kan få det til på andre bukser uten at det er iberegnet i mønsteret.

IMGP0594IMGP0595

4 kommentarer:

kaoz sa...

SÅ herlig farge!! Buksa ser kjempefin ut og skikkelig myk og behagelig. Actionbilde?:blafre:

Soltoppen sa...

Takk, Kaozen min. Det er som ei joggebukse men i finere stoff enn isoli/jersey. Kjempedeilig fasong å krølle seg sammen i sofaen med.

Rudolfine sa...

Kjempefin bukse!

"JA" til actionbilde! :)

Soltoppen sa...

Rudolfine; du får vel heller håpe på å få sett den "live" :-) Takk for gode ord.