onsdag 6. april 2011

Venninnebursdagsgave.

Jeg skjønner at jeg snart må innse at jeg er voksen når venninner faktisk ønsker seg gaver som jeg fremdeles finner utrolig kjedelig. Snill som jeg er, så kjøper jeg jo faktisk noe av det som kom på ønskelista. Fant likevel ut at jeg ville prøve å gjøre den litt mer personlig, selv om konsekvensene til det blir at det ikke kan byttes.
edit: Det virket som det falt i smak selv før hun skjønte at det var jeg som hadde dillet med det. Det er jo bra?
Dynetrekk og to putevar + to håndklær i ulik størrelse får brodert bokstaver på seg. Hvitt på hvitt, så veldig voksent. (Strevde fælt med å ikke blande inn mer farger og mer gøy.)

Underveis, mangler en bokstav.


Dynetrekket. Ikke lett å se, men det er to roser på hver side "emblemet"

Ingen kommentarer: