lørdag 29. januar 2011

Hjertevenninner?



I alle fall, er disse hjertene til to venninner, som en stor TAKK for det de betyr for meg i hverdagene mine. Håper jo at de vil like de, men man vet jo aldri om man treffer helt.... *småskummelt*



Deres utfordring blir jo å se om de kan "bruke" de. Har laget laaangt oppheng slik at de kan justere lengden om de vil. Kroklissene kan de klippe av om det er litt "too-much". Jeg liker jo litt når det er litt mer... :-) Spennende å se om det blir en hjerteklase og familie, eller om de blir hengende som individualister. De rosa er til Mayaya og de svarte er til Kaoz. *stor klem til dere begge to*

2 kommentarer:

kaoz sa...

Heldigen vi som har en sånn snill hjertevenn som deg! Hjertene er knallfine, og jeg gleder meg til å henge de opp! Tusen takk vennen, de satte jeg stor pris på!! God klem

Maren sa...

Så gøy det var å se dem sammen!! Jeg ser på mine hjerter hver dag, der de henger over min Mr. Darcy <3