onsdag 12. november 2008

Eva`s Adventsløper.

Denne har jeg laget! *stolt*
1.nov hadde vi sydag igjen. Hadde funnet mønsteret på denne løperen på nettet hos Lappedilla Syntes den var så fin, og tenkte at "Den skal bli mitt sydag-prosjekt".
Skar til remsene på forhånd, slik at jeg skulle få begynt å sy. Ble nesten ferdig med lappesømmen på framstykket i løpet av dagen. Det som var igjen, var den mørke ramma rundt, quiltingen og applikeringen. Alt dette var kjekt, gøy, motiverende o.s.v.Nå var det 1 ting igjen; Lukkekanten!! 1.søm sys med maskin, så den er grei.Så var det å sy den fast på baksiden, FOR HÅND!!! 312cm lang kant. Ca 10 sting pr cm. Altså ca 3120 sting totalt, for hånd! Og for alle som kjenner meg, så vil de nok skjønne hvilken stor bragd dette er av meg, og at den ER ferdig. Ingen UFO denne gang. Jippi!!!


5 kommentarer:

Hobbymegher sa...

WOW! Denne ble jo bare LEKKER!!!! Så utrolig flink du er!!!

Janne sa...

Så fin den ble,du er flink, det blir litt ekstra når man skal sy for hånd, litt lettere og fortere med maskin.
Ha en fin dag . hilsen nua-nua.

Anonym sa...

Den løperen var fantastisk flott, og den har alt en adventsløper bør ha. Den lilla fargen, stil, spenning og så koslige hjerter!!

Anonym sa...

Den var NYDELIG!!!!

kLEM tULLA

Anonym sa...

En nydelig løper.
Denne løperen er noe som alle har kunnet ha på sitt bord..

Ha en fortsatt fin jul..

Mvh Knutine
http://knutine.blogspot.com/