torsdag 14. februar 2013

UFO og valgets kval…

Plutselig ble dette en dag uten planer og besøk. (joda, mye jeg kan gjøre, men tiltakslysten forsvant) Så jeg tenkte på en UFO jeg har, og mente å huske at den var det jo bare å sy sammen nå. Tildels riktig… men siden jeg dekorerer det meste før montering så stoppet det opp igjen. *sukk*

Hva skal jeg velge tro?

Hvilket bånd (ble ikke så veldig riktig fargegjengivelse nei..)? Tanken er å ha bånd nede på skjørtet og enten på lommen (som bildet) eller på beltet i livet.

2013-02-14 11.28.082013-02-14 11.28.38

2013-02-14 11.28.21

 

Hvilken spenne til beltet? Her er det mest riktig farge på kjolestoffet.

2013-02-14 11.30.58

 

Kom aldri på at dette skulle bli utfordringen i dag…..

2 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Åhhh, de valgene...
Ikke lett å si! Man er jo ofte så forskjellige i smaken. :-D
Jeg er sikker på at det blir flott uansett!

Ha en flott helg!

Klem!

Soltoppen sa...

Åhrr altså. Så glad for en kommentar, og så hadde du ingen formening likevel.:-)

Takk og god helg til deg også.