mandag 28. januar 2013

Strikketid?

Nettopp strikket ferdig en hettejakke til meg selv. Den venter bare på glidelås fra USA for å bli helt helt ferdig. Har fått mail om at de er er på vei. Gleder meg.

Derfor bestilte jeg meg nytt/mer garn for å strikke enda en hettejakke til meg selv. Ja, så fornøyd ble jeg med den andre at jeg kjente at en til er kjekt.

Jeg ville jo strikke NÅ. Så da fant jeg fram en UFO og strikket litt videre på den mens jeg venter på garn og glidelås i posten.

I går fikk jeg hentet garnet som jeg fikk hentemelding om på lørdag. (Jepp, kjekt med PiB når det i tillegg er søndagsåpent)

Så da ble UFO puttet i posen igjen, og jeg har fått lagt opp masker. Hadde vel håpet at den oliven hadde vært litt lysere og skarpere, men jeg tror det blir bra likevel.

Med og uten blits, og uten er nok mest riktig fargegjenngivelse.

2013-01-27 21.48.302013-01-27 21.48.43

Ingen kommentarer: