lørdag 17. april 2010

Onneskjorta med lange ermer, str ca 116 (modifisert litt.

Ny onneskjorta til Snuppå. Jeg holde fram tre stoffer, og hun fikk velge hvilke stoffer og hvor. Den røde kanten i halsen og de røde sømmene er mammas bestemmelse.
Evita kom tilbake etter en husmorferie i går, så nå kan jeg sy Trippel Cover Stitch. Det måtte jeg selvfølgelig benytte meg av. Konklusjon, jeg liker virkelig den effekten. Gjør et plagg bittelitt røffere i stilen. Nede på kantene har jeg bare brukt 4-tråds overlock. Så der får jeg se om jeg må forandre litt på etter at den har vært i bruk litt.
Framsiden + deltalje
Baksiden:



1 kommentar:

CosiFanTutta sa...

Heisan, takk for besøk på bloggen min :o)
Så mye fint du lager! Skulle gjerne ha sydd, men er uvenn med symaskinen. Det forholdet ender alltid i tårer og frustrasjon. Nå står maskinen laaangt inni skapet. Der står den godt!
Du er veldig produktiv til å være to-barnsmor :o)
Ha en fin, fin søndag

Cosi