lørdag 21. februar 2009

Sjømannsenkens lørdag.



Denne mannen hadde jeg en hyggelig "date" med i et par timer. Vi har foreløpig en stående avtale om å tilbringe en tre timer til i sammen. Og blir det veldig hyggelig, blir det nok et rendezvous ved et senere tidspunkt. Menyen var enkel da, med hjemmelaget pizza og brus, men undertegnede var særs godt fornøyd :)

Samtidig som det var et hyggelig møte med Fitzwilliam Darcy, koste jeg meg med et nytt og varmende prosjekt, som jeg med tid og stunder gleder meg til å syne fram. Det ser foreløpig veldig bra ut, synes jeg. Etter at møte med Mr Darcy var omme for denne gang, var det sporenstreks klart for et nytt møte, men denne gangen et godt stykke lengre nord i England, sammen med Joe, David og de andre i Aidensfield. Det blir ingen ordentlig lørdag uten "Hjartet på rette staden" og pizza. Sånn er det med den saken.

En fin lørdagskveld, med andre ord.

1 kommentar:

Eva Mari sa...

Kjempesynd at de la ned "Heartbeat", ja...

Bra det er en stor mengde å ta av fra lageret! Og at "Stolthet & Fordom" '95 er å få på dvd.
( Slike VHS-kasetter takler ikke stadig spoling og slow i tillegg til hyppig normal gjennomgang...
...synes jeg...

Stor klem fra Eva Mari :)